keskiviikko 2. tammikuuta 2013

new year, new stuff

Nyt on uudetvuodet juhlittu omppu hotellissa ja siltä se huone aamulla näyttiki, huh. Mut mulla oli kyl hauskaa.



mutta juhlimisesta mun uudenvuoden lupauksiin, kääk mietin että miten tuun selviimään niistä, vaikkei niitä tosiaan ookkaa ku kolme :

1. Vaihdan hampparit kaaliin eli ei roskaruokaa
2. Panostan kouluun ihan hulluna
3. rantabody 2013

mutta tosiaan huomenna alkaa koulu ja mun kiinnostus mittari on nollassa, mut ehkä se motivoi mua jotenkin nyt panostamaan, kun miettii et jos nyt teen töitä, voin päästä tampereelle opiskelemaan ja sen jälkeen eläisin mun unelmaa, mutta tosiaan siihen vaaditaan vaan panostusta, lukemista ja menojen vähentämistä, helpommin sanottu kun tehty. 

Tämä tyttö menee nyt nukkumaan, mutta hyvää uuttavuotta vielä kerran ! 

<3 henna

2 kommenttia: