sunnuntai 23. joulukuuta 2012

its christmas tomorrow

Huomasin, että mun blogini otsikot liittyy melkein kaikki jouluun, huppista :3 mutta tosiaan huomenna on se kauan odotettu joulu ja ootan ihan hirveesti et pääsen syömään kinkkua ja kattomaan aamusti lumiukkoa. Lahjat on kaikki paketoitu ja kuusetki koristeltu eli eiku pukkia venaamaan :) Asiasta kolmanteen mun viikonloppu on menny erittäin hyvin. Oon ollu annikan kanssa lauantai iltana pulkkamäessä kera otsalamppu ja muita valoja siellä sitte ei ollu, hauskaa silti oli ! Muutenki näillä edellisinä päivinä on ollu jotenki niin hyvä fiilis kaikesta ja vaan hymyilly kaikille, vaikka porissa takaisin saa vihaisen mulkaisun, miten ihailtavaa... noh mutta ei jäädä siihen kiinni sen enempää. Kahviloissa oon tänä viikkona käyny super monta kertaa ja vakkari tilauksena on ollut manteli glögi, nam niin pirun hyvää. Mutta mun pää alkaa lyömään ihan tyhjää ku kirjottelen ja tuntuu et tekstiki vähä jumittaa eli enköhä lisää pari kuvaa ja jatkan mun matkaani menemällä nukkumaan :3










Oon aivan rakastunut noihin "over knee" sukkiin, aivan ihania ja niin söpöjä :3






Kait minä toivottelen sitte, että hyvää ja rauhallista joulua, nauttikaa ! :) 

<3 Henna

4 kommenttia:

  1. jepajee kissat puuhun kävelee.
    mitäh
    en tiennyt mitä kommentoida joten lopu sulle, ole hyvä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oocchhhh, juu abc kissakävelee tikapuita pitkin taivaaseee

      Poista
  2. tee joululahja postaus? :) ja ihana toi viimisen kuvan mekko!!

    VastaaPoista