tiistai 11. joulukuuta 2012

Christmas shopping

Olin tänään jouluostoksilla ja tuntuu, että rahat kaikkos johonkin ihan muuhun kun muiden joululahjoihin. Kyllähän mä muutaman lahjan silti sain ostettua, vaikka ittelle mä kaikkea kattelinki. Näitte lahjojen myötä mulle on tullu ihan törkee stressi joulusta ja en edes tiiä miks. Kaikkien muiden hössötykset siivouksista ja suunnitelmista on jotenkin raastavaa, varsinki just noi suunnitelmat. "Miten mä kerkeen sinne ja sinne, nii ja sitte pitäs vielä sieläkin käydä". Ymmärrän et ennen jouluaattoo on kiirettä ja tuntuu et aika ei riitä mihinkää, mut eiks jouluaattona pitäs vaan rauhottuu kotona glögin ja pipareiden parissa, kattoo lumiukkoo ja viettää aikaa perheen kanssa? mut näissi aatteissa hyvää illan jatkoa ja tässä pari hassua kuvaa päivästä :)










Neule gina 10e, huivi H&M 5e


T-paita gina 5e


Sormus seppälä 1e 


 Tossa nyt siskon ja äipän lahja. lisäystä kyllä tulee, mut kaikkee en kerenny hakee viel ja ystävien lahjoja en viitti tänne laittaa kun he lukee kumminkin tän postauksen ja ku joululahjan kuuluu olla yllätys !








ja tossa vähä päivän asuu :)


<3 Henna

2 kommenttia:

  1. äää ihanat kuvat ja postinki<3
    ..ooks huomannu et ollaa ainoot ketkä kommentoi mee plokei XD

    VastaaPoista