maanantai 7. tammikuuta 2013

maanantaita kaikille

Maanantain asua ja koulusta intoilua, käääk sanoinko mä oikeasti noin ? Oon oikeesti alkanu panostamaan kouluun tai noh voinko mä sanoa vielä näin, kun neljä päivää oon siellä rampannut, mutta tosiaan en viitti koulusta sen enempää höpistä, koska se on varmaan maailman tylsin puheen aihe, hyyi ! 











 Eli tollasta asu kokonaisuutta mulla oli ja pidän tosta ihan älyttömästi, vaiks kesällä toi paita paljain säärin ja hippi aurinkolasineen houkuttaa enemmän. 

Ginasta :
Sukkikset ja huivi 
H&M :
Paita ja kengät 
JC :
Nahkatakki 

Huomenna meen ansun kanssa zumbailemaan jopa kahdeks tunniks, huh mitä mahtaa siitäkin tulla. Ja salikortin easyfittiin haen keskiviikkona, terveellinen elämä täältä tullaan, mutta huomisiin adios :) 

<3 Henna


4 kommenttia:

  1. saatana mis tuolt lukee jenni on paras ku se kuvas ?!!?!?!?!?! oot muute kiimane ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooccch, säki, voiks tollai ees sanoo herrajumala xD

      Poista
  2. Vastaukset
    1. nooh kiits, mäki tykkään sun asusteista superisti :)

      Poista