keskiviikko 9. tammikuuta 2013

motivaation nousu

Eilisen postaus tulee tähän samaan, kun eilen en vaan yksinkertasesti jaksanu avata konetta ja alkaa kirjottamaan mitään, mutta asiaan eli oon saanu mun sportti motivaation ! Se varmaan johtuu siitä että latasin appstoresta mun kännykkään hakusanalla treeni ihan super kivoja treeni ohjelmia ja ihan eka mietein et mahtaakohan nää toimia mut oikeesti ne on tehokkaita, tuloksia nyt ei vielä oo tullu koska alotin tekemään niitä eilen, mut jos mä kuukauden niitä väännän ni kyllä pitäs jotain kropassa tapahtua, kaikenlisäks ne sovellukset on ilmasia, eikun urheilun iloa ! 

Toinen juttu eli mun asut, huh. Voin sanoa, että super tylsiä, joka aamu on vaan niin pirun kiire ja mikään ei näytä hyvältä päällä, että ei kannata odottaa mitään sen kummempia asusteita, koska sellasia ei ole :( 

Tiistai :




Gina :
Paita, huvi 
Cubus :
Farkut ( itse revein ) 
H&M :
popot 

Keskiviikko : 






Gina :
Housut, paita, huivi 
H&M :
Kengät
Cubus :
Takki 
Seppälä :
Laukku


Ja tossa viel noi treeni sovellukset mitkä latasin ja unohdin vielä sanoo et ne on tosi selkeitä, etkä tarvi mitään ihmeellisempiä laitteita, kun vaan kengät (jos niitäkään) ja käsipainot :)

<3 Henna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti