sunnuntai 6. tammikuuta 2013

shopping


Ginasta 4 kpl paitoja :
harmaa New york 9.95e
Persikan värinen paituli 14.95e
Valkonen Phoenix 14.95e
Ruskee hapsu paita 5e


Vilasta ja 10e


Mun uusin rakkauteni tämä paita yhdistettynä sukkahousuihin, tennareisiin ja nahkatakkiin, niin söpö, mutta tosiaan gollege paita H&M:stä ja kahella kympillä


Myös H&M:stä ja kympillä lähti mukaan 


Veromoda 16.95e


Ginasta 10e


Ginasta 24.95e


Monki 20e


Ginasta kaulakorut 5e kpl 
Micmacista korvakorut 2.95e


Bijou Birgitte vai miten se kirjotettiinkaa, mutta 12 eurolla tarttu mukaan


Cipcapista :
Ruskeat kiilat 39e
Siniset kiilat 29e
ja Ginasta kympillä mustat korkokengät, aivan ihanat jalassa !


Tossa viel kaikki ostokset, olen taivaassa jeee :3 

Mutta ensviikon postauksista sen verran, että teen joka päivä päivän asu-postauksen ja nyt aion oikeasti panostaa pikkasen pukeutumiseen, enkä heittää vaan lökiksiä päälleni tai noh ei mul ikinä oikeen lökiksiä jalassa oo, mutta kuitenkin.

Eilen olin tyttöjen kanssa helsingissä ja herranjumala se on iso paikka, en ikinä osais kulkea siellä yksin ja kiitos ansulle joka osaa siellä liikkua, mut lisäilen viel parit kuvat ja sitte käännän nekkuni kohti suihkua :3














<3 Henna

2 kommenttia:

  1. oon kade kledjuistas....onneks voin varastaa kaikki ja hähähähähähähääh seuraava postaus on "oon epäonneetoon jenni varaasti kuteeniii"

    VastaaPoista